Alle onderhoudstermijnen zullen conform bestek en nota’s in acht worden genomen. Via een vast aanspreekpunt kan de opdrachtgever tijdens deze termijn een beroep op ons doen waarbij we in geval van nood 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar staan. Tijdens de onderhoudstermijn is de projectleider het eerste aanspreekpunt. Daarna zal de afdeling service en onderhoud deze rol overnemen. Bij oplevering ontvangt bouwdirectie en opdrachtgever een revisiemap waarin alle garantietermijnen, gegevens van onderaannemers, specificaties van kleuren en materialen zijn opgenomen. Daarnaast worden ook de revisiegegevens van de uitgevoerde brandveiligheidsapplicaties overhandigd bestaand uit het technisch Plan van Aanpak, eventueel schrijven Efectis, logboek, foto-overzicht bewerkingen en overzichttekeningen.
Gedurende de garantietermijnen van de verschillende producten kan de opdrachtgever te allen tijde bij Cornelissen aannemingsbedrijf b.v. terecht. Zoals aangegeven zijn wij ook bereid om aanvullend aan de garantie bepaalde onderhoudscontracten af te sluiten voor een gezond en veilig behoud van het gebouw. Uit de opgedane ervaring in het verleden is gebleken dat het behoud van de brandscheidingen na oplevering voor een opdrachtgever vaak lastig is te beheren.
Cornelissen aannemingsbedrijf b.v. kan in overleg met de opdrachtgever ook een specifiek op de opdrachtgever afgestemd onderhouds- en inspectieprotocol opstellen om ook in de toekomst de deugdelijkheid van de brandscheidingen te kunnen garanderen.

Duidelijke gedragsprotocollen |
Duidelijke gedragsprotocollen
|