Een storing op zich is al vervelend genoeg en die wilt u dan ook snel opgelost zien. De procedure die wij voor storingsmeldingen hebben opgesteld is er dan ook op gericht, deze zo snel mogelijk te verhelpen zodat u uw activiteiten weer voort kunt zetten.
► Centraal storingsnummer dat ook buiten werktijd bereikbaar is.
► Vaste contactpersoon die verantwoordelijk is voor het gehele storingstraject. Van melding tot financiële afhandeling.
► Urgentiekoppeling aan uw melding. Snelle reactietijd die is afgestemd op de aard van de storing.
► Eenvoudige administratieve afhandeling. Geen verrassingen achteraf want alles wordt met u vooraf gecommuniceerd.
► Specialisten lossen de storing op. Waar nodig schakelen wij – na overleg met u – andere specialismen in.
► Alle monteurs zijn voorzien van de benodigde materieel die voor uw storing nodig zijn.
► Preventie advies om storingen te voorkomen.
► 24 uur per dag, 7 dagen per week.
24 uur per dag 7 dagen in de week inzetbaar |
24 uur per dag 7 dagen in de week inzetbaar |
Compleet ingerichte mobiele werkplaats |
Compleet ingerichte mobiele werkplaats |
Service met landelijke dekking |
Service met landelijke dekking |
Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
Cornelissen gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die Cornelissen gebruikt zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kan Cornelissen hiermee haar website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.