Enkele voorbeelden van de werkzaamheden, doch niet uitsluitend, zijn; het vervangen van een deurklink, oplossen van daklekkage’s of het klemmen van een deur, reparatie van hang & sluitwerk van deuren en/of ramen, licht stuc- en/of tegelwerk, het vervangen van een plafondplaat maar ook licht installatiewerk uitvoeren behoort tot het takenpakket. De opdrachten komen o.a. via de tablet binnen in een digitaal pakket en dienen na het verhelpen van de storing hier ook weer in afgemeld te worden. Je werkt op verschillende locaties, alleen of in teamverband, binnen of buiten en eventueel op hoogte, jij bent oplossingsgericht en vakbekwaam, dat noemen wij allround.
Onze klanten melden spoedstoringen 24/7 bij ons, hier zal je dan ook dienstverlenend klaar voor moeten staan. Dit doe je natuurlijk niet alleen en niet altijd, er zijn afspraken en schema’s voor wanneer we wat van je verwachten en daar staat een marktconforme vergoeding tegenover.
Deze functie biedt veelzijdigheid in je dagelijkse werkzaamheden. Jouw uiteindelijk doel is optimale klanttevredenheid behalen door het verhelpen van storingen en de klant te ontzorgen.
Wij zoeken een prettige collega met de absolute drive om elk project tot in perfectie uit te voeren. Je bent praktisch ingesteld, communiceert makkelijk en bereid om kennis op te doen. De functie-eisen op een rij:
- Klantvriendelijke en servicegerichte instelling.
- Affiniteit met de bouw in het algemeen en met timmeren is een pré.
- Bereid om te leren.
- Praktisch ingesteld.
- Communicatief vaardig.
- Geen acht-tot-vijfmentaliteit.
- Teamspeler / collegiaal.
- VCA gecertificeerd (of bereid dit te behalen)
Stuur je motivatie naar
Charles Westheim, P&O-manager van
Cornelissen service en onderhoud via cwestheim@cornelissenbouw.nl.
Hij is ook het aanspreekpunt als je vragen hebt over de vacature:
0486-451608.